dilluns, 5 d’octubre del 2009

GITIC. Pràctica 2: Fragment d'àudio

La segona pràctica consistia en grabar un breu diàleg entre diferents personatges i utilitzant el programa d'edició l'àudio, l'Audacity, i crear diferents efectes, com el canvi de to, de velocitat,...
Jo havia grabat des d'un mp4, un fragment del conte de la Blancaneu, però al ser WAV, al posar-lo en el programa Audacity, no s'escoltava i feia un soroll raro. Llavors, volia passar l'arxiu en mp3 des del programa Lame encoder, i al descarregar-me'l, em deia que no es podia obrir la llibreria codificadora de mp3. Vaig estar uns dies així, fins que vaig decidir posar una cançó, que ja estava en format mp3. Vaig obrir l'arxiu amb el programa Audacity, i finalment, vaig poder canviar el to i la velocitat, i crear-hi diferents efectes més, com per exemple l'eco.
Una vegada fet, per fi, he pogut penjar-lo amb el Goear.

Aquí ho teniu, és una c
ançó del canto del loco - La suerte de mi vida.
Aquí us deixo la lletra del fragment:
No sé si pensar, si ere el angel que cuida mi camino...
No sé si pensar, si me merezco todo este cariño...
Que has visto en mi, que me regalas tu verdad y tu cielo,
que en esta vida ya no quiero otros besos y
cada dia tu me das tu total.
Y quiero pensar, quiero sentirte siempre muy cerca mio...
Y quiero pensar, que eres la suerte que me arropa del frío...
Que has visto en mi, que me regalas tu verdad y tu cielo,
que en esta vida ya no quiero otros besos y
cada día tu me das tu total.


1 comentari:

  1. Tens molts problemes jajaja!! Tu tranquila que jo estic a les mateixes no se com penar-lo al bloc!
    Si descobreixes com es fa diguem algo, el meu bloc rebeldeverde.
    Vagi bé

    ResponElimina