dissabte, 31 d’octubre del 2009

Qui ets, tu?

El dimarts passat, 27 d'octubre, a classe de Comunicació oral, escrita i digital, en petit grup, vam fer una exposició fotogràfica sobre algun company/a de la classe. Es tractava de fer o buscar una fotografia que definís algun aspecte de l'altre, tant físicament o psicològicament, que ens recordés a aquella persona.
La classe va estar ben diferent a les demés. Tots nosaltres, vam penjar per tota la classe, les nostres fotografies. Després, cada autor de la seva fotografia, explicava a la resta, perquè havia escollit aquella fotografia i que volia representar.
Jo, he volgut descriure la meva companya, Mar Sanchez, que la vaig conèixer el segon dia d'estar a Blanquerna. Ella és una de les persones que més m'ajunto, ja que anem juntes a tot arreu i li tinc molta confiança. No fa ni dos mesos que ens coneixem, però ens compenetrem molt bé. Per això, la he escollit a ella.

MAR ALEGRE

Aquí, podeu veure la foto. He fet un muntatge amb el programa Gimp.
La Mar, és una noia de dinou anys, alta i prima. Els seus cabells són negres com el carbó, i llisos. Els seus ulls d'un color marró-verdós que mostren la seva alegria i simpatia, i de vegades, també, la tristor.
De pell blanqueta i fina. És una noia que sempre està per ajudar-te i escoltar-te. Busca la part positiva de les coses, intenta buscar les millors solucions als problemes, i ho fa parlant, ja que parlant s'entén la gent. De vegades, la seva mirada mostra una certa tristor, però entre tots li trèiem un bon somriure.
Què he volgut ressaltar d'ella? Doncs, he agafat una foto del mar, ja que ella es diu així, i, també, perquè ella és com el mar, ens desperta una certa tranquil·litat. Després, he volgut fer una personificació del mar, donant-li vida. Els ulls, com he dit abans, és mostren riallers. De nas, he posat el saxo, ja que ella toca aquest instrument en una banda, i per ella la música és més que un hobby, i des de sempre que li ha agradat. El seu somriure fa que puguis confiar en ella. I, com he dit, ella és una persona molt alegre i riallera, amiga dels seus amics, oberta i extrovertida i que no li costa fer amics, ni parlar amb la gent. També, penso que és una bona comunicadora, a l'hora de parlar amb la gent i de transmetre els seus pensaments i les seves idees. I, de vegades, tinc que dir, que és una mica despistada, perquè quasi sempre es deixa l'estoig, i li tinc que deixar un bolígraf jeje.
De títol, Mar alegre, ja que amb aquesta paraula defineix la fotografia, i també, a ella.
La veritat, és m'ho passo molt bé amb ella, sempre estem rient i fent bromes. Amb una mirada, ja ens entenem. Amb quasi dos mesos que fa que ens coneixem, penso, que aquest és el principi d'una molt bona amistat, i que hem queden encara moltes coses per anar descobrint en el dia a dia, d'ella.

Fins aquí, la meva descripció de la Mar.

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada