dijous, 24 de desembre del 2009

COED. Sessió 10 de desembre

Hola!

El dijous 10 de desembre varen ser les últimes recitacions i els últims debats de la classe de Comuniacció Oral, Escrita i Digital de l'Imma Gómez.
Doncs, a mi hem va tocar fer la recitació i el debat!
Primer de tot, vaig fer la recitació. Vaig recitar un poema de Narcís Comadira que es titula Vénen temps dolços, ja que hem va agradar molt quan el vaig llegir perquè parla del temps en què estem ara, la tardor.
Aquí us el deixo:

No t'espanti aquest vent. Mira, setembre
se'ns ha endut l'estiu. Totes les coses
una llum de biaix les fa més dolces
i també més serenes.

Ve el temps d'anar a passeig, pausadament,
sota els arbres que, pàl·lids, ja tremolen.
Ara ens cauran els dies com les fulles,
daurades de records.

Tindrem hores madures com raïms,
assolellades, tendres, saboroses
de silencis intensos. Melangies
dels primers crisantems...

No t'espanti aquest vent, que du temps dolços.


Penso que hem va surtir prou bé, tot i que els nervis van accelerar la meva recitació al principi, després ho vaig saber arreglar, gràcies al lliber "Com parlar bé en públic" que vàrem tractar a classe, hem pogut aplicar els consells per a fer una bona recitació o exposició oral. També, dir que en cap moment de la meva recitació vaig haver de mirar el paper ni hem vaig quedar en blanc.
Respecte les recitacions dels meus companys, dir que ho han fet tots molt bé, alguns més nerviosos que d'altres, però hem sabut sortir endavant! Però, tret dels nervis i de la vergonya que fa sortir davant d'una classe de setanta persones, hem pogut gaudir de les recitacions dels companys i hem sabut aprendre dels altres. Ens haurem d'acostumar a sortir davant de setanta persones i més, ja que en un futur serem davant d'una classe de vint nens exercint com a futurs mestres i la vergonya i els nervis hauran desaparegut.

Pel que fa als debats, el primer grup, el meu, vàrem tractar el tema de la religió a les aules, un tema molt interessant que genera polèmica en la nostra societat actual.
El meu grup defensava el SI. Destacar que ha estat un debat molt interessant i que els meus companys han actuat molt bé. Hem fet una gran feina i es va veure reflexada. Penso que el públic no va desconnectar en cap moment, ja que vàrem fer una presentació en PowePoint perquè en tot moment no es perdessin i el que vam dir va ser molt encertat, ja que molta gent, tant per part del si com del no, és el que pensa.
En resum, ha estat una bona experiència fer un debat, ja que mai n'havia fet un i per algun lloc s'ha de començar!

Pel que fa al segon grup de debats, un dels millors grups de debats, vàrem tracar un altre tema molt interessant, com és les noves tecnologies a educació infantil. Un tema que hem tractat a altres assignatures i que actualment s'aplica a les escoles. Respecte l'actuació dels companys, varen estar molt bé.

Per acabar, tots els debats van aplicar els consells per a fer una bona presentació, alguns debats van ser millor que d'altres, tots molt ben preparats, però hem anat evolucionant i aprenent dels companys que varen fer el debat els primers dies. Gràcies al llibre "Com parlar bé en públic" i al vídeo de la lliga universitària de debats que vàrem veure hem fet tots un gran esforç i un gran treball cooperatiu. I, qui sap si algun dia estarem fent alguna lliga de debats universitaris per la televisió jeje

Fins aviat i Bon Nadal a tothom! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada